Kedves Látogató!


Üdvözöllek oldalamon!
Ha tetszik amit látsz, hagyhatsz kedves megjegyzést.
Köszönettel:


Tűzlili

2010. augusztus 29., vasárnap

Újabb díj:)))


Megint díjat kaptam!!!!!!!!:))
Igazán jól esik Csilla , hogy rám is gondoltál, amikor továbbítottad ezt Díjat!

A díjjal kapcsolatos szabályok a következők:

1. Megköszönöm.
2.
Kiteszem a logót.
3. Belinkelem akitől kaptam
.
4. Írok magamról 7 dolgot
.
5. Tovább adom 7 embernek
.
6. Belinkelem őket
is.
7. Megjegyzést hagyok náluk, hogy megkapták tőlem a díjat.


7 dolog rólam.:

1. Imádom a lánykáimat . Mivel kezdenek felnőni, egyre kevésbé van rám szükségük és ez nagyon rossz érzés.

2. Még sosem ittam alkoholt. Gyűlölöm még a szagát is. A teával és a dinnyével is ez a helyzet.

3. Bár most biztos többen megbotránkoznak, de sajnálom az időt az olvasásra. Jobb szeretek alkotni inkább valamit.

4. Imádom az újabb és újabb technikákat. Legszívesebben mindent megtanulnék.

5. Sok mindenbe belekezdek , ezáltal rettentő sok félbemaradt munkám van (ufó).

6. Szeretem az embereket. Nem sajnálom rájuk az időmet.

7. Próbálok minden kérésnek eleget tenni, megfelelni. Ebből adódóan sok minden jár a fejemben, nagyon szétszórt vagyok és sajnos sok mindent el is felejtek.

2.Mazsola
3. KicsiKató
4.Dóra
5. Hoyacarnosa
6.Rita
7.Körmi


Hú ez nagyon nehéz volt. Nagyon nehéz kiválasztani ennyi kreatív ember közül hetet. Legszívesebben mindenkinek elküldtem volna.

5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Köszönöm!:)

Dóra írta...

Köszi! Majd igyekszem minél hamarabb összeszedni magamról a hét dolgot.

Találkoztunk a Camponában egyébként a kiállításon a legutolsó napon, csak nem is tudom miért de nem mondtam, hogy ki vagyok. Soleil-Évivel és a nagyfiammal voltam:-DD Na majd legközelebb;)

Lonci írta...

Szeretnék email-címet kérni tőled:)

Körmi írta...

Köszönöm szépen! :D

Zsófi írta...

Köszönöm,hogy gondoltál rám!

Related Posts with Thumbnails